tisdag 16 november 2010

Jul-staffli

Idag har jag knåpat ihop ett litet julkort med freebien som man kan få om man lägger sig som följare på utmaningsbloggen och sedan mailar mig (susanne@stampelkallan.com). Pyntat har jag gjort med sidenband, blommor, pins, brads, glitter, bling, ja nästan allt man kan tänka sig...


Inuti har jag använt den lilla "Grankvist med hängande hjärtan" som finns att köpa i shopen.
Det var alltfrån mig just nu, jag återkommer lite senare idag! Om ni vill ha freebien så är det bara att hoppa över till http://stampelkallan-challenges.blogspot.com/, lägga sig som följare där och sedan maila mig, så kommer den snart på posten. :)

1 kommentar:

  1. Åhh, den blev jättefin, den lilla ängeln är ju helt underbar! =)
    Kram, Elenor

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.