fredag 5 november 2010

Stämpelkällans jul


Hej där!!

Nu har vi en hel, härlig helg framför oss igen!! Det ser dessutom ut att bli soligt här i Gbgstrakten =)

Lite mer julfägring bjuder jag er på!

Motiv jag använt är dessa:
Julgrankvist i hörn med hängande hjärtan, Julängel - Tomta och
God Jul omlott

Texten är guld-embossad.






Här kommer en närbild. Glitter och lack både här och där har hon fått =)









Visst ser hon förväntansfull ut, den lilla tjejen?!

Är du uppmärksam så ser du också att hon tittar åt fel håll. Jag har spegelvänt motivet med hjälp av en skuggstämpel.

Motiv jag använt:
Snöklädd gran, stor
Snöklädd gran, mellan
Julbordsdekoration
Lyktstolpe
God Jul stående med hjärtan
Vinterflicka

Passa nu på att skutta över till den nya utmaningsbloggen och få en pysselutmaning att greja med i helgen!! Skulle du inte ha något motiv från Stämpelkällan kan du ju alltid använda den digi du får om du blir följare =)

Vi hörs!!
Monica =)

2 kommentarer:

  1. Vad fint du har maskat ihop den lilla snöiga scenen... :)

    SvaraRadera
  2. Jättefina kort tycket att julängeln är så söt. Gilla även bordsdekorationen den har jag inte sett förut.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.