torsdag 2 december 2010

Grattiskort med får

Hej alla! Till idag har jag gjort ett grattiskort med en för mig ny vikning. Det var kul och inte alls så svårt som man kanske kan tro :) Jag har använt två stämplar från Stämpelkällan : Får i paket och Får, litet. De är målade med akvarellpennor och jag har även lagt på lite 3D-lack på blomman och prickarna på paketet.


Här ser man kortet när det är öppnat. På de små blå rutorna har jag sytt runt kanterna, kul men pilligt :)
Glöm inte att skriva en kommentar i adventskalendern nedan för att ha chansen att vinna stämpeln som finns bakom dagens lucka!
/Elli

2 kommentarer:

  1. Skulle också vilja kunna vika sådana där fina kort...

    Charlotta

    SvaraRadera
  2. Sååå charmig ! Jag gillar får och här kommer det verkligen till sin rätt !

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.