torsdag 16 december 2010

Sista julkortet

Här kommer de sista julkorten från mig för i år på den här bloggen i alla fall... Jag har två stycken, båda i mera traditionella färger (mera än lila, rosa och turkost). Jag tycker att julen ska vara röd/vit och lite silver-grå sådär...

Här på första kortet har jag använt mig av "Tomteälva med paket". Ett ganska enkelt kort med massor av stansade blommor. Måste ju utnyttja mina ganska nya retro-flower stansar så att jag inte känner att det var utkastade pengar!


Det andra kortet är också ganska enkelt. Jag har använt "Tomte tittar upp" igen och på det här kortet har jag även ruggat upp och chalkat alla kanter, så det ser lite mera rustikt ut.
Så här produktiv har jag nog aldrig varit förut...

Det var allt för mig idag, titta gärna förbi i morgon igen, då är det Bic som ska bjuda på något och så ska vi öppna en ny lucka i kalendern förstås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.