onsdag 19 januari 2011

Kort till en liten pojke

 Ja eller snarare till hans föräldrar. För jag antar att det lilla knytet inte är så intresserad av mina alster :) Har ett par vänner som för några veckor sen fick en liten pojke. Vi har inte hunnit besöka dom än men det blir nog tid snart. Har i alla fall fått ihop ett litet kort, använde mig av trishuttervikning, tycker att kortet ser så avancerat ut med den vikningen och det betyder också att jag inte behöver använda så mycket decos! Stämpel jag har använt mig av är Babyhand i stor hand , den har jag sen målat med copics. Lite halvpärlor ett band och en hemmagjord blomma är vad jag tyckte att jag fick plats med, men det räcker ju gott och väl. Texten har jag skrivit ut från datorn direkt på designpappret och sedan klippt det i passande bitar.


Ha en bra kväll
Kramar Pysselgalen

1 kommentar:

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.