onsdag 9 mars 2011

Två påskiga konservburkar...



Jag öppnade burkarna i botten med en konservöppnare från Tupperware ( den skär runt kanten istället för ovanpå) Häll ut innehållet, diska dem och fyll med valfrit innehåll... i mitt fall blev det Dumlekolor... Limma tillbaka botten och dekorera...  Jag ville att den ena skulle se rostig ut men hann inte vänta på att naturen skulle göra sitt, så jag målade.... Så här gjorde jag: Använde mig av kulörena wheat, chokolat och espresso från making memories....  Svampade först med wheat lite här och där över burken... Fortsatte med chocolat fast inte lika mycket... Slutligen gick jag på med espresso, den använde jag mest av... Upprepa detta tills du är nöjd.... inget är fel eller rätt!!!  Den rosa burken består bara av en färg.....


kramar Bing

1 kommentar:

  1. Wow så läckra burkar! Den "rostiga" är ju fantastisk! :-)
    Kram

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.