torsdag 14 april 2011

"Molly-musen"

Hej på er!/Hi all!

Visst längtar vi till sommaren nu? När jag bestämde mig för att scrappa det här fotot så längtade jag ännu mer. Tänk när barnen kan gå ut i bara t-shirt och blöja utan att förfrysa sig. Ljuvligt :)

I´m waiting for summer. This winter has been so long and when I see this picture I realise that I will love the fact that my kids can go out wearing just underwear and t-shirt in a couple of months.


"Molly-musen" är ett av Mollys gosedjur. Det är kanske egentligen en kanin men vi kallar den för Molly-musen. I somras och faktiskt fortfarande så är den ungefär lika stor som Molly själv och det ser så gulligt ut när hon släpar på den.

"Molly-mouse" is Mollys favourite. Maybe it´s a rabbit but we call it "the Molly-mouse". Last summer and still the Molly-mouse is the same size as Molly herself.


Jag har använt mig av S32 San med katt. Är hon inte helt bedårande? /I´ve used S32 San wirh cat. So lovely!

Ha en fortsatt härlig torsdag/Have a great Thursday
/Lilla07an/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.