fredag 5 augusti 2011

Stamp of the week

Friday ! At last ! And a new opportunity, to win a cute stamp! This week we are giving away "San's Teddy with flower S71". Just leave a comment before sunday, to have a chance to win it.

But first some inspiration from the DT:s.
We'll start with Bili, who made this card, ( Isn't the shape of the card lovely ! ):


The inside:


Next we have Teolinda:



This card is created by Stempeltigger



came up with this sweetie:




And finally, my own, ( Jaana ), card:



The flower is called:

Good luck, to all of you !

18 kommentarer:

  1. Vilken söt liten nalle! Den vill jag gärna få!

    SvaraRadera
  2. Jag har ingen nalle så den sötnosen får gärna flytta hem till mig! :)

    SvaraRadera
  3. Den här lille sötingen får gärna flytta hem till mig! ;-)

    SvaraRadera
  4. Vilken super söt stämpel. Han får gärna komma hem till mig.

    SvaraRadera
  5. Supersöt nalle! En sån kan jag behöva ;)

    SvaraRadera
  6. Supercute. I want! I want! :)

    SvaraRadera
  7. så söt nalle, den skulle passa in i min stämpelsamling;)

    SvaraRadera
  8. Vilken fin stämpel! :)

    SvaraRadera
  9. Jättesöt nalle och fina inspirationskort!

    SvaraRadera
  10. Det var en söt en! Önskar och hoppas!

    SvaraRadera
  11. En riktigt sötnos till nalle !

    SvaraRadera
  12. Den nallen påminner om en som jag hade som barn. Den får hemskt gärna flytta hem till mig :O)

    SvaraRadera
  13. Den lilla nallen vill jag gärna ha.... :)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.