fredag 26 augusti 2011

Stamp of the week....


Is it your turn to win this week ?
All you have to do to have a chance, 
is to leave a comment in this post,
and on sunday, ( 28/8 ),
we'll see what "Mrs Random" says......
( Hint: if you're not the winning one,
this week, but still want the stamp...
It's on sale now.... )

And, as usual, we have a lot of inspiration
from the team:






And here, a birthday-card for our hostess,
Stämpelkällan, itself ! :-)
It's made of


And the inside:






Madame Ink


Good luck !!!

8 kommentarer:

  1. Jag prövar lyckan

    SvaraRadera
  2. Vilken fin ram? Trodde först att den söta draken var inmaskad i ramen, men den finns ju med :-) Finns draken även som en större egen stämpel?

    SvaraRadera
  3. Vilken tuff stämpel att använda till tuffare kort. Hoppas på tur!

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig ram och vilka fina kort Dt-gänget har gjort. Ramen fär gärna flytta hem till mig :O)

    SvaraRadera
  5. Fin ram den skulle göra sig fint på mina
    pojk kort!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Den snygga och lite udda ramen skulle jag gärna ha turen att vinna!

    SvaraRadera
  7. Vilken fin och användbar stämpel, jag hoppas på tur! //Britt-Marie

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.