torsdag 15 mars 2012

Happy birthday

Hej!
Veronika heter jag och är gästDT här hos Stämpelkällan under mars-maj månad. Jag har visat några alster tidigare och idag tänkte jag visa ytterligare ett kort som jag har gjort.

Jag har använt mig av en av de nya stämplarna som heter "Cirkel med swirlram".

Hi!
My name is Veronika and I´m a guestdesigner here at Stämpelkällan från march to the end of may. I´ve already shown you som things I´vde done and today I will show you another card that I´ve done.

I have used one of the new stamps called "Cirkel med swirlram".


Have a nice and sunny day!
/Veronika

4 kommentarer:

  1. Kanonfint:)

    Kram Tesa

    SvaraRadera
  2. Härlig återanvändning av tumstock =)

    Glada vårhälsningar, Monica

    SvaraRadera
  3. Jättefint kort, ska använda mig utav tumstocken någon gång.
    Kram Theresia

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.