onsdag 28 mars 2012

Inspiration med hjälp av en kortlek

Jag fick en idé för några veckor sedan att använda mig av en kortlek för att skapa ett inspirationsalbum. Jag använder själva korten som bas för det jag vill testa.
Här kommer min förstasida, har kallat boken för "Me, myself and I" bara för att det är en bok som jag bestämmer över och det är min stil.
Här kommer en dubbelsida som jag färgat in med akvarellfärger och sedan stämplat med "Strån i rad".
Till sist har jag här en sida som jag kladdat och klistrat på en massa innan jag hittade mitt embossingpulver i guld. Stämplade och embossade "Krona, prins"
Kanske kommer det fler sidor framöver. Det är det bästa med denna varianten av inspirationsalbum, de blir aldrig färdiga...
Må så gott!
/VeronikaP

1 kommentar:

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.