onsdag 7 mars 2012

Två fågelkort


Här har jag gjort bakgrunden med akrylfärg.Använde en ljusare grön i botten och la på några cirklar som jag stansade ut i cuttlebugen, sen la jag på en lite mörkare grön ovanpå... Fågelholkarna har jag målat själv.... Stämplarna jag använde va: Pippin flyger (S75b) , pippin sitter (S75a) och äppelblom liten (A33a)


Den här bakgrunden gjorde jag med distresserna... Jag stansade ut en gren med cuttelbugen och använde det utstansade pappret som schablon.... Då använde jag brun akrylfärg...

kramar Bing

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Jätteläckert kort. ja gillar verkligen fåglarna o holkarna!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.