tisdag 21 augusti 2012

Stämpelförvaring

Tänkte visa er min stämpelförvaring. Jag har köpt en dvd-pärm och tagit bort dvd-fickorna. Alla mina stämplar från Stämpelkällan har jag sedan stämplat upp på vanligt skrivarpapper, som jag sedan laminerat. Jag har inte stämplat upp dem i någon speciell ordning, annat än att textstämplarna har sina egna sidor. Jag använder alla mina stämplar omonterade och fäster dem enkelt på baksidan av det laminerade papperet med dubbelhäftande tejp. Men även monterade stämplar fäster bra mot det laminerade arket.
De stämplar som sitter fasttejpade på vänster sida är följande: "Jeppe skatar", "bubbla", "ängel vilar på moln", "Verner vilar", "Vera tar ett fotbad" och "snickarVille".

De uppstämplade motiven du ser på den högra sidan är "hjärta med fåglar""baby - knyte", "mc, glidare", "tag med swirlar", "huset" och "staket".

Jag har inte hunnit klä pärmen ännu, men det kommer jag att göra så småningom. Så fortsättning följer på min stämpelförvaring. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.