måndag 1 oktober 2012

Sketch time

Måndag morgon och idag är det min tur att visa en skiss som jag hoppas inspirerar er...

Monday morning and today it's my turn to show a sketch that I hope inspires you ...


Min tolkning av skissen blev så här och jag har använt den nya stämpeln "kalla" och texten "gratulerar", som är en av flera ministämplar.

My interpretation of the sketch was like this and I have used the new stamp "kalla" and "gratulerar", which is one of several mini stamps.


På kortets insida har jag också använt stämpeln "kalla", men utan att färglägga den.

 On the inside of the card, I also used the stamp "kalla", but without coloring it.


Under dagen kommer ni att få se hur några av mina DT kollegor har tolkat min skiss.
Ha en toppen dag!

During the day you will see how some of my DT colleagues have interpreted my sketch.
 Have a great day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.